Ak si pred kúpou zariadenia alebo služby porovnávate rôzne ponuky od rôznych dodávateľov, môžu sa zdať rovnaké alebo podobné. Cena a kvality služieb po predaji sa ale môžne značne líšiť. Preto nám záleži na poskytovaní kvalitného záručného a pozáručneho servisu.
Našim klientom alebo zazmluvneným klientom poskytujeme servis na nieľkých úrovniach.
- Inštalácia
- Pravidelná údržba
- Servisný zásah v prípade poruchy (bezodkladná dočasná oprava následne trvalá oprava)
- Školenie
- Nepravidelný (individuálny) servis
- Podľa potrieb a požiadavky objednávateľa.
Pravidelné časové prehliadky predpísané výrobcom monitorujeme za vás a včas sa pripomenieme pre jej naplánovanie. Pri systéme SmartClinic je monitorovanie servisu jeho súčasťou, upozorní na potrebu pravidelného servisu obsluhu aj servisné stredisko. Zároveň poskytuje z diagnostickeho nástroja dôležité informácie pre rýchlejšiu diagnostiku a príčinu zdroja poruchy ak nastane. Vy sami si možete po prihlásení sami skontrolovať kedy, čo a koľkokrát bolo predmetom servisu.
Servis samotných dentálnych zariadení vykonávame výhradne pre spoločnosť DoctorsEyes SK. Objednávkový formulár alebo telefonický kontakt pre objednanie servisného zásahu, zoznam zariadení a výrobcov pre ktorých sme certifikovaní a odborne vyškolení nájdete na stránkach DoctorsEyes SK.