Smart Clinic | Záručný a pozáručný servis
16263
page-template-default,page,page-id-16263,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

Záručný a pozáručný servis

Záručný a pozáručný servis

Ak si pred kúpou zariadenia alebo služby porovnávate rôzne ponuky od rôznych dodávateľov, môžu sa zdať rovnaké alebo podobné. Cena a kvality služieb po predaji sa ale môžne značne líšiť. Preto nám záleži na poskytovaní kvalitného záručného a pozáručneho servisu. 

 

Našim klientom alebo zazmluvneným klientom poskytujeme servis na nieľkých úrovniach.

 

  • Inštalácia
  • Pravidelná údržba 
  • Servisný zásah v prípade poruchy  (bezodkladná dočasná oprava následne trvalá oprava) 
  • Školenie
  • Nepravidelný (individuálny) servis
  • Podľa potrieb a požiadavky objednávateľa.

 

Pravidelné časové prehliadky predpísané výrobcom monitorujeme za vás a včas sa pripomenieme pre jej naplánovanie. Pri systéme SmartClinic je monitorovanie servisu jeho súčasťou, upozorní na potrebu pravidelného servisu obsluhu aj servisné stredisko. Zároveň poskytuje z diagnostickeho nástroja dôležité informácie pre rýchlejšiu diagnostiku a príčinu zdroja poruchy ak nastane. Vy sami si možete po prihlásení sami skontrolovať kedy, čo a koľkokrát bolo predmetom servisu.

 

Servis samotných dentálnych zariadení vykonávame výhradne pre spoločnosť DoctorsEyes SK. Objednávkový formulár alebo telefonický kontakt pre objednanie servisného zásahu, zoznam zariadení a výrobcov pre ktorých sme certifikovaní a odborne vyškolení nájdete na stránkach DoctorsEyes SK.